Soldat wersja 1.2.1 wreszcie skonczona! Wersja ta ma wiecej poprawek i dodatkow niz planowalem.
Ciezko pracowalem nad tym, ale tez dobrze sie bawilem. Mam nadzieje, ze docenicie ta wersje i zarejestrujecie gre.
A wiec teraz udajcie sie teraz do sekcji
Download tej strony i pobierajcie najnowsza wersje Soldat!
Tymczasem mozecie przeczytac liste zmian i komentarze:
Lista zmian 1.2.0 - 1.2.1:
Dodane Automatyczne pobieranie map z serwera
Dodane Rykoszety pociskow
Dodane Nowy tryb Advance
Dodane Efekt Bullet time
Dodane Opcja automatycznego nagrywania dema
Dodane Wyciszanie graczy aby nie widziec ich chat tekstow (komendy /mute, /unmute)
Dodane Opcja automatycznego zachowywania screenshotow na koniec gry
Dodane Boty lepiej celuja z Barreta i Rugera w trybie Impossible
Dodane Uderzenia pociskow wplywaja na celnosc strzelania
Dodane Predkosc gracza ma wiekszy wplyw na celnosc
Dodane W trybie CTF paczki ze zdrowiem i granatami respawnuja sie po stronie druzyny, gdy gracz podniesie paczke przeciwnika "kradnie" ja na swoja strone
Dodane Gracze zostaja wyrzuceni z serwera po 5 minutach nic nie robienia
Dodane Teksty w konsoli staja sie polprzezroczyste po wcisnieciu F1
Dodane Opcja wylaczenia celownika snajperskiego po stronie serwera w soldat.ini
Dodane Nowe zabezpieczenia anty-hakerskie map
Dodane Nowy system glosowania z menu do wybierania "tak", "nie"
Dodane Serwer dokonuje automatycznego glosowania Kick gdy wykryje stosowanie cheatow aby zlikwidowac nieumyslne kickowanie z serwera
Dodane Wykrywanie kolizji poligonow i przeszkod z bronia aby uniemozliwic campowanie w niektorych miejscach
Dodane Paczki ze zdrowiem i granatami koliduja z pociskami w grze po LANie
Dodane Spadochron odczepia sie po wcisnieciu klawisza dopalaczy
Dodane komenda /maxplayers dodana do manuala
Dodane Nowe przyciski do odgrywania MP3: F6 - Poprzednia piosenka; F7 - Nastepna piosenka
Dodane Nowe mapy DM: remake strarego HH, Bigfalls, Tropiccave
Dodane Nowe mapy CTF: ctf_Chernobyl, ctf_Crashed, ctf_Dropdown, ctf_Equinox, ctf_Maya
Dodane Nowa mapa INF: inf_Invasion
Zmodyfikowane Piosenki Mp3's sa teraz odgrywane za pomoca list .m3u (nalezy je umiescic w folderze Mp3)
Zmodyfikowane Minigun ma mniejszy rozrzut pociskow
Zmodyfikowane Ak-74 jest ciut silniejszy
Zmodyfikowane Kursor jest dwa razy mniejszy z linia snajperska
Zmodyfikowane Konsola smierci jest dluzsza
Zmodyfikowane Odlegly dzwiek smierci
Zmodyfikowane Bronie zostaja 5 sekund dluzej
Zmodyfikowane Mapy: ctf_B2b, ctf_Voland, Arena2 i inne drobne zmiany
Zmodyfikowane Zniesione ograniczenie nagrywania dem
Zmodyfikowane Wiekszy odrzut dla Rugera 77 w trybie realistycznym
Zmodyfikowane Tryb Survival dziala w Pointmatch i CTF
Zmodyfikowane Serwery sa sortowane wedlug pingu po otrzymaniu listy
Zmodyfikowane Zdrowie i granaty nie spawnuja sie w tym samym miejscu po podniesieniu
Zmodyfikowane Eksplozje maja mniejszy wplyw na flagi
Naprawione Podwojny strzal z LAW
Naprawione Nie zachowujace sie ustawienia filtrow
Naprawione Kolizje flagi z mapa i graczem
Naprawione Mp3 odgrywane podczas intra
Naprawione Widzowie kickowani za cheaty
Naprawione Okno programu pojawia sie na srodku pulpitu, a nie ekranu (dla systemow wielo-monitorowych)
Naprawione Spacja nie mogla byc przypisana do klawiszy
Naprawione Gracz trzesacy sie na poziomych powierzchniach
+ Zmiany z Soldat 1.2 fix
Dodane komenda '/shutdown' dla serwera
Dodane wieksza konsola po wcisnieciu klawisza chat
Naprawione adres lobby serwera i pobieranie listy serwerow
Naprawione wyswietlanie wiadomosci 'bad packet'
Naprawione losowe zawieszanie sie gry ('decompression failed')
Niektore zmiany wymagaja komentarzy:
Serwer dokonuje automatycznego glosowania Kick gdy wykryje stosowanie cheatow aby zlikwidowac nieumyslne kickowanie z serwera -
Najlepszym zabezpieczniem przeciwko cheatom bedzie glosowanie aby wyrzucic goscia z serwera. Prosze wszystkich o
glosowanie gdy pojawi sie ktos nieporzadany na serwerze. Gdy gra sama wykryje cheaty nie wyrzuci gracza tylko rozporzadzi glosowanie zeby
ludzie zdecydowali czy rzeczywiscie jest winien.
Nowy tryb Advance - Gracze sa ograniczeni do broni podrecznych na starcie.
Nowa bron jest dostepna po zdobyciu pary punktow (co 10% limitu zabojstw lub 10% 5 x limitu flag).
Czyli jesli limit jest ustawiony np. na 30, to co 3 zabojstwa zdobywamy losowa bron i co 3 smierci tracimy.
Uderzenia pociskow wplywaja na celnosc strzelania - opcja ta ma najwiekszy wplyw na Barreta, na pozostale bronie ma wplyw niewielki lub zaden.
Gdy ktos w ciebie strzela pogarsza ci sie celnosc (widac to po zwiekszeniu sie celownika). Zostalo to wprowadzone aby dac szanse wszystkim
broniom przeciwko Barretowi.
Efekt Bullet time - Pojawia sie gdy wszyscy gracze sa na jednym ekranie (tzn. sa blisko i sie widza) i ktos umrze.
To bawcie sie dobrze.